Suhtlemispsühholoogia
Ettevõttes tuleb pidevalt ette konfliktsituatsioone. Kuidas selliseid olukordi aga ennetada, edukalt lahendada ja sellest maksimaalselt kasu tuua? Selleks on vaja oskust. Alljärgneva koolitusega anname praktilisi nõuandeid, kuidas ennetada ja kuidas lahendada konfliktsituatsioone, kuidas ennast kehtestada ning kuidas manipulatsiooniga toime tulla, mõistes konfliktide tekkemehhanisme, et saavutada parimaid tulemusi edukaks meeskonnatööks kogu ettevõttes.
Konfliktid töösuhetes - nende erinevaid lahendusviise
Aeg ja koht
26.november 2014.a. Tallinn, Rävala pst 8
Lektor
Marika Oja, konsultant, psühholoogiamagister
Tööviis
lühiloengud, testid, harjutused, praktikumid, arutelud
Päevakava
09.45-10.00 Registreerimine
10.00-11.30 Koolitus
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Koolitus
13.15-13.45 Lõuna
13.45-15.15 Koolitus
15.15-15.30 Kohvipaus
15.30-17.00 Koolitus
Kursuse sisu
Konfliktide tekkemehhanismid
Aja faktor. Ajajuhtimine.
Suhtlemistakistused
Millal probleemidest saab konflikt
Suhtlemisstiilide erinevused ja kasutatavus konfliktsituatsioonides
Suhestatud käitumise strateegiad, mis hõlbustavad konfliktsete situatsioonide lahendamist
Konfliktikäitumise test
Kehtestav käitumine - abivahend konfliktide ennetamisel ja lahendamisel
Manipulatsiooniga toimetulek
Oskus mõista teisi
Koolituse hind: 166 EUR +km
SOODUSHIND nüüd ainult 99 EUR +km
NB! Kahele ja enamale osavõtjale hinnasoodustus –10%
Hind sisaldab õppetööd, õppematerjale, lõunat, kohvipause!
Lisainfo ja osavõtuks registreerimine:
6556778 , 5279999; info@personal.ee
või täites allpool oleva registreerimisvormi.