Klienditeenindus
Kuidas leida kliendiga kontakt esimesest pilgust? Kuidas hoida kliendi meeleolu ja säravat enesetunnet Teiega koos ning pikka aega?
Seminari eesmärgiks on professionaalse teeninduse põhimõtete selgekstegemine. Peamine ülesanne on selgeks saada, millised on tegevuse nipid, et olla hea klienditeenindaja. Õpime tundma ka klienti ja oskama klienti hinnata juba esmapilgust.
Programm on mõeldud klienditeeninduses töötavatele inimestele: teenindusjuhtidele, müügijuhtidele, müügiagentidele, klienditeenindajatele teeninduse erinevates valdkondades ning müüjatele, kes soovivad oma professionaalsust tõsta.
Tulemusena saate juurde eneseusku ja kindlust. Muutute paindlikumaks ja avatumaks. Oskate näha end klientide vaatevinklist. Teate, mida ja kuidas teha, et olla professionaalne teenindaja.
Klienditeeninduse MEISTRIKURSUS
Aeg ja koht
17.veebruar 2016.a. Tallinn, Rävala pst 8
Lektor
Inno Joonas, konsultant, treener
Päevakava
09.45-10.00 Registreerimine
10.00-11.30 Koolitus
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Koolitus
13.15-13.45 Lõuna
14.00-15.30 Koolitus
Kursuse sisu
Hea klienditeeninduse põhitõed
Esmamulje. Esmamulje kujundamise oskused.
Positiivse kontakti loomine teenindaja ja teenindatava vahel
Meelesüsteemid. Meelesüsteemide tundmine ja kasutamine klienditeeninduses.
Klientide ootused, nende väljaselgitamine, lahendused
Aktiivne kuulamine.
Kliendi taju ja märkamine.
Kliendikaebuse käsitlemine.
Enesekehtestamise võtted klienditeeninduses
Vastuväidetega toimetuleku repertuaar.
Tüüpilised klienditeenindaja väljendusvead.
Koolituse hind: 179 EUR +km
SOODUSHIND nüüd ainult 109 EUR +km
NB! Kahele ja enamale osavõtjale veel lisasoodustus –10%
Hind sisaldab õppetööd, õppematerjale, lõunat, kohvipause!
Lisainfo ja osavõtuks registreerimine:
6556778 , 5279999; info@personal.ee
või täites allpool oleva registreerimisvormi.